Inici de la matriculació del curs 2013-14 a l'EPS

IMG_5172

Ahir es va iniciar la matriculació dels alumnes que volen estudiar en primera opció algun dels estudis que ofereix la UdL. Finalment el nombre d'estudiants assignats és molt similar al de l'any passat, malgrat un lleu descens. La UdL te assignades per aquest curs 2013-2014 , 2260 places i, en aquesta primera matriculació té assignats 2185 alumnes.

Per la seva banda, l'Escola Politècnica Superior, que disposava de 255 places de primer curs, te assignats, en aquesta matriculació de juliol, 200 alumnes. Cal destacar que el Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automatica i el nou Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses (amb un 9,2 de nota de tall) omplen totes les places, mentre que el Grau en Enginyeria Mecànica, el Grau en Enginyeria Informàtica i el Grau en Arquitectura Tècnica, a l'espera dels estudiants assignats al setembre, omplen el 74%,  el 80% i el 45%,  respectivament.

Assignació places 2013

Premsa