Inici del Mercatec Lleida 2012 amb un gran nombre de participants

IMG_0512

Uns 1.300 alumnes d'ESO i Batxillerat d'una vintena d'instituts de les comarques de Ponent van assistir ahir a la primera jornada de  la novena edició del MERCATEC  al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida (UdL).

A falta de la jornada d'avui, sembla que, un cop més, el Mercatec Lleida batrà un nou rècord de públic. Aquesta primera jornada va viure l'exposició de projectes de tecnologia d'una setantena de treballs realitzats per un total de 220 alumnes. L'exposició permet a l'estudiantat mostrar les seues creacions tecnològiques. Enguany els participants han treballat en projectes com ara una central Nuclear d'aigua a pressió, una avioneta amb energia solar, un ceramòfon, una emissora de FM, una bobina de Tesla o un patinet amb motor OTTo.

En aquesta primera jornada també es van realitzar la gran majoria dels 14 tallers previstos (els que, majoritàriament, es van organitzar per PDI i PAS de l'EPS) que es van centrar en temes com l'energia solar, la  robòtica, l'astronomia, la criptografia o l'avaluació d'interfícies d'ordinador, fotografia d'aproximació, vtació electrònica, la First Lego League.

Premsa

27 d'abril de 2012