Inici del Postgrau BIM-UdL en disseny i gestió d'entorns BIM en edificació i instal·lacions

4a edició

Aquest passat divendres 7 de juliol es va iniciar, a l'Escola Politècnica Superior de la UdL, la 4a edició del Postgrau en Disseny i gestió d'entorn BIM-REVIT (2D/3D) sota la coordinació del professor i arquitecte Xavier Rodríguez Padilla.

Els sistemes i entorns de treball BIM son una eina fonamental en el present i futur del sector de l'arquitectura i l'enginyeria actuals,tant en el procés de disseny com en el procés d'execució. En l'entorn de treball del món global ja és un requisit indispensable per a qualsevol professional de l'enginyeria o l'arquitectura disposar de aquesta formació en termes curriculars.

El mercat està requerint ja en aquests moments professionals especialitzats en aquests nous entorns de treball, que atenguin a tots els àmbits d'implicació dels sectors de la construcció (disseny, execució, producció, etc.). Des de el àmbit de projecte, al disseny de instal·lacions, a l'anàlisi energètic i mediambiental, al disseny dels productes en les empreses de materials, etc.

El postgrau, adreçat a arquitectes, enginyers, arquitectes tècnics, dissenyadors, interioristes, delineants, etcètera,  compta en aquesta 4a edició amb un total de 15 alumnes matriculats.