Inici del curs acadèmic 2017-18. Jornada d'Acollida al nou estudiantat de Grau

L'activitat s'emmarca dins al Pla Integral de Tutoria Universitària-Néstor

Jornada d'Acollida al nou estudiantat. Curs 2016-17

El proper dimarts 12 de setembre tindrà lloc a l'Escola Politècnica Superior la Jornada d'Acollida al Nou Estudiantat. Aquesta jornada s'adreça als nous estudiants per tal de facilitar-los el recolzament necessari a l'inici de la seva etapa a la Universitat de Lleida amb l'objectiu d'aconseguir una bona adaptació de l'estudiantat de nou ingrés a la UdL.

L'Escola Politècnica Superior ha dissenyat un seguit d'accions informatives per aquesta jornada d'acollida. La intenció és oferir l'acolliment necessari per a que els nous alumnes puguin integrar-se en els estudis amb la màxima eficàcia possible, així com poder presentar-los la pròpia estructura de la Universitat, del centre, els plans d'estudis, els principals recursos que es posen al seu abast, introduir-los en algunes de les competències transversals més generals i bàsiques com poden ser l'accés i ús de les eines per treballar al campus virtual, l'accés als fons bibliogràfics o el treball en equip, ...

Les activitats de la Jornada d'acollida del dimarts 12 de setembre de 2017 previstes a l'EPS s'organitzaran d'acord al següent calendari

Per aquests estudiants, bé siguin del torn de matí o del torn de tarda, les classes ordinàries comencen el dia 13 de setembre.

Pels estudiants de la resta de cursos dels graus, Màster en Enginyeria Industrial i segon curs de Màster en Enginyeria Informàtica, les classes comencen el dia 12.

Pels estudiants del primer curs del Màster en Enginyeria Informàtica, les classes comencen el 25 de setembre. En aquest cas, els dies 25, 26 i 27 de setembre els dedicaran a la Team Building  Week, i les classes ordinàries començaran el 2 d'octubre.

Salutacions cordials i bon inici de curs,

Direcció EPS