Intervenció de la professora de l'EPS, Luisa F. Cabeza al TEDx Lleida: L'estalvi energètic a micro escala podria ser clau

Captura2

El passat mes de novembre de 2015 lleida va gaudir del primer TEDx de les nostres terres. TEDx és un programa d'esdeveniments locals autoorganitzats que reuneix diverses persones per a compartir una experiència TED. Als esdeveniment TEDx es combinen visualitzacions de vídeos de TED Talks amb oradors locals fent conferències en directe. L'objectiu és provocar discussions profundes i,  d'aquesta forma, generar connexions entre el grup d'assistents, seguidors i oradors.

TED és una organització sense ànim de lucre dedicada a difondre idees (Idees Worth Spreading). Va començar com una conferència a Califòrnia l'any 1984, des de llavors, TED ha crescut per donar suport a les idees que canvien el món amb multitud d'iniciatives.A les conferències TED es demana als principals pensadors i creadors del món donar una xerrada sobre les seves vides o la seva forma de veure el món.

En aquesta primera edició a Lleida hi va participar com a a ponent Luisa F. Cabeza, Catedràtica laboral d'universitat del departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Cap del grup de recerca GREA Innovació Concurrent, grup consolidat SGR i centre TECNIO i ara podem gaudir en vídeo de la seva intervenció.