Javier Bradineras, guanyador de la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert" en reconeixement a la tasca docent

[caption id="attachment_9715" align="alignnone" width="471" caption="Javier Bradineras, Distinció Docent EPS "Joan Gimbert" curs 2013-14"]IMG_9294[/caption]

L'Escola Politècnica Superior vol fomentar la qualitat de la docència del seu professorat atorgant la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert"(+ INFO), en reconeixement a la tasca docent realitzada pel professorat de l'Escola.

Aquests premis porten el nom d'en Joan Gimbert, qui fou professor de l'EPS des de els seus inicis, i qui destacà per la seva dedicació a la docència i la innovació a l'aula per tal d'apropar les matemàtiques als seus alumne, i es preocupà especialment per mostrar-los les seves aplicacions en el camp de les enginyeries.

La comissió avaluadora es va reunir  per a resoldre l'atorgament d'acord a les bases aprovades en Junta d'Escola i van decidir nominar a aquesta Distinció els següents tres professors de cada titulació:

Grau en Enginyeria Informàtica Sr. Josep M. Miret Biosca Sr. Jordi Planes Cid Sr. Josep M. Ribó Balust Grau en Arquitectura Tècnica Sra. Natalia Aldaz Ibáñez Sra. Maite Grau Montaña Sr. Gabriel S. Zsembinszhi Grau en Enginyeria Mecànica Sr. Francisco Javier Bradineras Esco Sr. José Vicente Marin Vitalla Sra. Ingrid Martorell Boada Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica Sr. Jordi Casanovas Salas Sra. Susana Maza Sabido Sr. Jordi Pujolàs Boix

En la quarta edició dels Sopar EPS d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola es va realitzar l'acte públic de lliurament de la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert", així com de les tres Mencions, en reconeixement a la tasca docent realitzada pel professorat de l'Escola.

Els guardonats van ser:

- MENCIÓ A LA QUALITAT DOCENT PEL GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA AL SR. JOSEP M. MIRET BIOSCA. Va rebre el Premi de mans de la Coordinadora de la titulació, la Sra. Tere Alsinet. DSCF2156_20Q8

- MENCIÓ A LA QUALITAT DOCENT PEL GRAU EN  ARQUITECTURA TÈCNICA A LA SRA. NATÀLIA ALDAZ IBÁÑEZ .Va recollir el premi la Sra. Margarita Moltó de mans del coordinador de la titulació, el Sr. Eduard Gregorio.

DSCF2161_20Q8

- MENCIÓ A LA QUALITAT DOCENT PEL GRAU EN ENGINYERIA ELECTRÒNICA INDUSTRIAL I AUTOMÀTICA AL SR. JORDI CASANOVAS SALAS. Va recollir el premi el Sr. Fernando Cores de mans del coordinador de la titulació, el Sr. Josep Argelich.

DSCF2159_20Q8

I finalment,

- PREMI AL MILLOR DOCENT EPS AL SR. JAVIER BRADINERAS ESCO. Va rebre el premi de mans del vicedegà de Personal Acadèmic, el Sr. Carles Capdevila

DSCF2167_20Q8