Joan Cabós (Factory Data) i Josep R. Freixanet (GFT) ponents de luxe a l’EPS

Una quarantena d’alumnes de l’Escola Politècnica Superior van poder gaudir ahir de les fantàstiques ponències d’en Joan Cabós (Factory Data) i en Josep R. Freixanet (GFT) en el marc de la Matèria Transversal “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”, coordinada pel professor i coaching, Guillem Boira.

L’objectiu de l’assignatura és contextualitzar l’activitat de l’enginyer en la nostra societat, alhora que es genera un nou nivell de consciència i uns aprenentatges pel que fa al auto coneixement i a les competències directives i relacionals. Per a fer-ho, s’analitzen els principals elements que envolten i condicionen per mitjà de ponències i tallers vivencials i formatius que acompanyin i preparin als alumnes per a la seva integració professional.