Jordi Calvís Arnó, distingit en la 4a edició del Premi Alumni EPS

Fundador i gerent de l'empresa d'enginyeria Kreum

Jordi Calvís en l'acte de commemoració del 25è aniversari de l'EPS

Els Premis ALUMNI EPS, organitzats per la secció Alumni EPS (AEPS) de l’Associació d’Antics Alumnes i Amics de la UdL (ALUMNI UdL) tenen un caràcter anual i pretenen premiar el treball dels professionals, antics alumnes de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), dedicats a l’enginyeria en les seves diferents branques i l’arquitectura tècnica, que exerceixin la seva activitat d'acord amb la ètica professional, així com a aquelles persones o equips de persones que col·laborin a la consolidació i desenvolupament del sector de l’enginyeria i l’arquitectura tècnica.

En les tres primeres edicions els Premis Alumni EPS s'atorgaven en dues categories: Trajectòria Professional i Emprenedoria. A partir d'aquest any s'ha decidit atorgar un únic premi anual, el PREMI ALUMNI EPS.

Un cop avaluades totes les candidatures finalistes, el passat 9 de maig es reunir el jurat del Premi Alumni i va determinar el nom del candidat guanyador, que en aquesta quarta edició, ha estat en Jordi Calvís Arnó.

Jordi Calvís ha estat antic alumne de la 1a promoció d'Enginyeria Tècnica Industrial a l'Escola Politècnica Superior. Ll'any 2010 decideix muntar la seva pròpia empresa d'Enginyeria, KREUM, que neix com una empresa d'enginyeria inicialment integrada per un grup de 8 d’enginyers/eres amb experiència en el sector de la enginyeria i la consultoria.

KREUM evoluciona ràpidament dins el sector, especialitzant‐se en projectes de instal·lacions, en els que incorporem l’estalvi i la eficiència energètica. Ràpidament s’incorpora la divisió d’instal·lacions. Fa una aposta decidida per l’Estalvi i la Eficiència Energètica, i amb l'especialitzat en la redacció de: Projectes tècnics, auditories energètiques i estudis de viabilitat i Certificació energètica d’edificis, execució de Instal·lacions, disseny d’instal·lacions eficients, viables i mediambientalment sostenibles, disseny de plans d’integració d’energies renovables. (Biomassa, Foto‐tèrmiques, etc.), i disseny de plans de reducció d’emissions de CO2.

Actualment KREUM està present en el mercat dels Serveis Energètics, oferint als seus clients estudis de viabilitat i instal·lació de Plantes i Calderes de Biomassa, Energia Termo‐Solar, Fotovoltaica i autoconsum Fotovoltaic, Il·luminació industrial, vial i d’interiors, Plantes de Bio dièsel, etc. i compta amb una plantilla de 47 persones.

L'acte de lliurament dels premis es durà a terme el proper divendres 18 de maig en el transcurs del 7è sopar d'antics alumnes, PDI i PAS de l'EPS que tindrà lloc al Restaurant El Mirador dels Camps Elisis.