Jornada CAAT-EPS. La rehabilitació, present i futur

IMG_9678

Més de 50 persones, entre professionals del sector i estudiants del Grau en Arquitectura tècnica de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, van assistir ahir a la Jornada "La Rehabilitació, present i futur" que es dugué a terme a la sala de Videoconferències del CCCT del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida.

La Jornada, organitzada conjuntament pel Col·legi d'Arquitectes Tècnics de Lleida (CAAT) i l'Escola Politècnica Superior (EPS), s'emmarca en la Setmana de la Rehabilitació, que està tenint lloc de forma conjunta a tota Catalunya del 9 al 14 de desembre, amb l'objectiu de mostrar la rehabilitació i el manteniment com un nou sector d'activitat imprescindible a la millora de l'entorn urbà i la qualitat de vida de tots els ciutadans. La rehabilitació, s'ha convertit en el motor del sector de la construcció en aquest difícil període.

IMG_9689

Amb aquesta jornada es va pretendre donar una àmplia visió de la situació actual amb l'exposició d'intervencions de professionals contrastats, així com analitzar les previsions de futur en base a les aportacions dels diferents ponents que hi van prendre part.

17:00 Presentació de la Jornada.

Pere Garrofe. President del CAAT de Lleida. Francesc Ginè. Director de l'EPS de la UdL.

17:10 El règim de subvencions i aportacions de l'administració en matèria de rehabilitació.

Agència de l'habitatge

17:30 El futur decret de les ITEs.

Novetats i canvis. Agència de l'habitatge

18:00 La prediagnosi i diagnosi com a pas previ a la rehabilitació.

Josep Coll. Arquitecte Tècnic. Professor de la UdL.

18:30 Intervencions en edificis singulars a Lleida.

La rehabilitació energètica d'edificis. Carles Farnell. Arquitecte Tècnic. Polibiomasa

Rehabilitació sostenible. Carles Labernia. Arquitecte Tècnic., Màster en rehabilitació. Professor de la UdL

Intervenció en la rehabilitació de sostres de fusta de l'IEI a Lleida. Gerard Fontanals. Arquitecte Josep Justo. Arquitecte Tècnic. Professor de la UdL.

20:00 Els assaigs i les proves de servei en la rehabilitació. Serveis Tècnics d'INQUA.

20:30  Cloenda