Jornada En3UdL a l'EPS

IMG-20151015-WA0005

Ahir es va dur a terme a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) la primera Jornada En3UdL engineering · enthusiasm · entrepreneurship, organitzada pel Consell de l'Estudiantat (CE) de l'EPS en col·laboració amb l'EPS, la Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària i el Consell Social de la UdL.

En la jornada hi van participar diverses empreses relacionades directament amb les branques de coneixement de les titulacions d'enginyeria que s'imparteixen a l'Escola: Informàtica, Industrials (Mecànica i Electrònica) i Arquitectura Tècnica.

En concret van participar-hi les empreses Adamo (Sr. Xavier Viladegut), Buguroo (Sr. Eduardo Sánchez), Acústics Ambient (Sr. Jesús Oriol Chavarriga), Eguren (Sr. Robert Eguren), fl_estudi (Sr. Frederic Lorente), Metalic (Sr. Jordi Rull), Workkola (Sr. Alvaro Mancillo) i Tr3sDland, a més de la Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària, l'Associació d'antics alumnes de la UdL, Alumni UdL, el portal d'ocupació IT ticjob.es i l'Associació Tesla Motors Club de Catalunya

IMG_1830

L'alumnat va participar activament en aquesta primera Jornada En3UdL que va inaugurar el Sr. Ferran Badia, vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, Francesc Giné, director de l'EPS i Raúl Marín, coordinador del CE EPS.

IMG_1850

Imatges