Jornada Microsoft a l'EPS. Presentació Windows 8

IMG_1829

El passat dijous, Microsoft Ibérica va tornar a visitar les instal·lacions de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida amb l'objectiu d'acostar als estudiants les noves eines de Windows 8, donar a conèixer el nou entorn  i les seves funcionalitats de primera mà.

Aquesta activitat està enfocada a formar els estudiants i ajudar-los a treure el màxim rendiment en els seus treballs, com preparar el seu cv, compartir i accedir als seus documents des de qualsevol lloc i des de qualsevol dispositiu i ensenyar els nous avantatges que els porta Windows 8 i que els permetrà treballar simultàniament des de la seva Tablet, PC, Windows Phone i la integració de la TV com a part del nou sistema de Xbox, SmartGlass, com crear i editar la seva música favorita en directe, conèixer les últimes tendències …  entre moltes coses més que poden aplicar en la seva vida universitària.

IMG_1824