Jornada d'Orientació Universitària a l'Institut Joan Solà de Torrefarrera

joansola (4)
John Amin oferint la xerrada als alumnes de l'Ins. J. Solà

Avui, divendres 22 de març, l'Escola Politècnica Superior ha ofert  una jornada d'orientació universitària als alumnes del'Institut Joan Solà de Torrefarrera coordinada per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

La jornada s'ha desenvolupat a partir d'una xerrada sobre emprenedoria i impressió 3D per part de l'alumne i emprenedor John Amin.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (correu electrònic, WhatsApp-638 086 190, Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!