Jornada de Campus Oberts a l'EPS

Àrea de Comunicació i Premsa - Oficina de Premsa UdL

00003En el marc de la Jornada de Campus Oberts de la Universitat de Lleida, el passat divendres 19 de febrer l'Escola Politècnica Superior va obrir les seves portes per rebre als alumnes dels darrers cursos de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior dels centres de les Comarques de Lleida i la Franja de Ponent, interessats en alguna de les titulacions que s'imparteixen a l'Escola.

En general, la participació en aquesta Jornada va creixer un 25% respecte a l'any passat, amb un total de 1445 alumnes inscrits en tots els centres de la UdL; Particularment, l'EPS es va situar com al segón centre més visitat de tota la UdL, amb un total de 268 peticions de visita, fet que demostra la constant evolució positiva de l'EPS i dels seus estudis, tant en l'organigrama de la UdL com del propi territori.

La Jornada es va iniciar amb una presentació, per part de les autoritats acadèmiques de l'EPS, de l'oferta formativa de l'Escola , va continuar amb un esmorzar que l'Escola va oferir als futurs alumnes, i va finalitzar amb una sèrie de visites guiades per les instal·lacions de l'Escola (aules, aules d'informàtica, laboratoris de docència, laboratoris de recerca, ...), del Centre de Recerca en Energies Aplicades (CREA)  i del Campus de Cappont (Biblioteca, edifici Polivalent).

Finalment agrair a totes les persones implicades en les tasques d'organització i desenvolupament de la Jornada el seu esforç i dedicació, claus per l'èxit de l'esdeveniment: becaris de col·laboració, personal de serveis comuns, tècnics de laboratori, secretaria de direcció, secretaria acadèmica, administració de campus i tot el personal docent i investigador, directa i indirectament, implicat.

Recull de Premsa

Dèria.cat  18-02-10  [pdf]