Jornada de Campus Oberts a l'Escola Politècnica Superior

Àrea de Comunicació  - Oficina de Premsa UdL

El divendres 18 de febrer, en el marc de la Jornada de Campus Oberts de la UdL, l'Escola Politècnica Superior va rebre la visita de més de 250 alumnes dels darrers cursos de batxillerat i cicles formatius amb la finalitat de conèixer els estudis que ofereix l'Escola, així com les instal·lacions, els serveis universitaris, ...

Es tractava d'alumnes i professors de 34 centres docents, tant de les comarques de Lleida (Lleida capital, Palau d'Anglesola, Artesa de Segre, Torreserona, Pont de Suert, Agramunt, Abatarrec, Benavent, Cervera, Aitona, La Fuliola, Maials, Balaguer, Bellcaire d'Urgell, Castellserà, Linyola, Solsona, Juneda, Arbeca, Alpicat, Vilanova de Segrià, Artesa de Lleida, Tàrrega, Almenar, Sucs, Alfarràs, Ponts, Montgai, Fondarella, Mollerussa, Almacelles i Les Borges Blanques) com de la Franja de Ponent (Fraga, Chalamera, Tamarite de Litera, Albelda, Binefar, Mequinenza, Torrente de Cinca) i Andorra.

Els alumnes van arribar a l'Escola a les 9:30 h i, un cop distribuïts en grups, van iniciar una sèrie de visites als espais del Campus propis de l'Escola: edifici Polivalent, edifici CREA i edifici EPS. En aquestes visites els estudiants van estar constantment acompanyats per professorat i alumnes actuals de l'Escola que van donar-lis les explicacions oportunes de tot allò que veien. A més, PDI i PAS de l'EPS van organitzar una sèrie de tallers per divulgar la feina que es fa des de l'Escola: Taller de Robòtica, Taller d'Electrònica i Taller de Mecànica.

Posteriorment es va oferir als futurs estudiants un esmorzar i la jornada va finalitzar a l'Auditori del CCCT, on la direcció de l'Escola els hi va presentar els diferents ensenyaments que s'imparteixen a l'EPS i va aclarir qualsevol dubte de l'alumnat.

Premsa

Segre  19-02-11  pdf21

videos

logo_lleida_tv_100x100 Notícies Migdia