Jornada de Campus Oberts per a Famílies a l'EPS (Lleida i Igualada)

Hi participen 195 persones

Aquest dissabte, 5 de maig, més de 100 persones van visitar l’Escola Politècnica Superior a Lleida en el marc de la Jornada de Campus Oberts per a les Famílies de la UdL, organitzada en dues visites: a les  10:00h, 46 persones corresponents a 16 famílies  i a les 12:00h, 63 persones pertanyents a 23 famílies. La procedència era, majoritàriament, de la província de Lleida però també ens han visitat famílies de Tarragona i Barcelona.

Aquesta JCO s’adreça a les famílies d’estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior amb  l’objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari i les instal·lacions on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l’estudiantat als pares i mares de futurs alumnes universitaris, així com informar sobre els estudis, els serveis i les prestacions que s’imparteixen.

Francesc Giné, director de l'escola Politècnica Superior i representants de la direcció del centre van rebre als pares i mares a la Jornada. i els van oferir una xerrada informativa. Seguidament, Magda Valls, cap d'estudis i Cristian Solé, sots-director de relacions internacionals, els van acompanyar en una visita guiada a les instal·lacions de l’EPS: Sales d’informàtica, Taller Mecànic, Taller d’Electrònica, aules docents; l’edifici Polivalent del Campus de Cappont i l’edifici CREA (laboratori de Mecatrònica i laboratori d’Edificació) i van aclarir a tots els pares i mares assistents els dubtes i qüestions que els hi poguessin sorgir durant la Jornada.

A Igualada la Jornada de Campus Oberts de l’EPS va comptar amb la presència de la cap d'estudis de la branca industrial, Maite Grau, i del coordinador del nou Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació, Josep M. Miret, que van presentar les titulacions d’enginyeria d’aquest nou campus de titularitat UdL a les 67 persones participants: Grau en Tècniques d’Interacció Digital, Grau en Organització Industrial i Logística, així com el grau ja existent, en Enginyeria Química.

El dissabte, 5 de maig de 2018 es realitzarà una 2a edició d’aquesta Jornada de Campus Oberts per a Famílies en tots dos campus