Jornada de Campus Oberts per a les Famílies a l'EPS

IMG_6521

El passat dissabte, prop de 60 famílies, organitzades en dues visites (10:00h i 12:00h) van visitar l'Escola Politècnica Superior en el marc de la Jornada de Campus Oberts per a les Famílies de la UdL.

Aquesta JCO s'adreça a les famílies d'estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior amb  l'objectiu de:

- Informar sobre els estudis, els serveis i les prestacions que s'imparteixen en els centres universitaris de la UdL

IMG_6499

La jornada es va iniciar amb una xerrada informativa a la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior a càrrec del director de l'EPS, Francesc Giné i va continuar amb una visita guiada a càrrec del mateix director  i de la Secretaria Acadèmica del centre, Marga Moltó, on es van mostrar diverses instal·lacions de l'EPS (Sales d'informàtica, Taller Mecànic, Taller d'Electrònica, aules docents, ...) i el CREA (laboratori de Mecànica i laboratori d'Arquitectura Tècnica)  i van poder respondre a tots els dubtes i qüestions que els pares els van exposar.

Imatges

Premsa