Jornada de Difusió d’un Grup Operatiu Supra-autonòmic BIOKm0

En el marc de la Fira de Sant Miquel

En el transcurs de la passada edició de la Fira de Sant Miquel de Lleida, la Universitat de Lleida va organitzar una Jornada de Difusió del Grup Operatiu Supra-autonòmic BIOKm0, del que en forma part.

La Universitat de Lleida participa en un Grup Operatiu Supra-autonòmic per a fomentar la innovació agrària. El principal objectiu d’aquest projecte és convertir el problema local de gestió de les dejeccions ramaderes en una oportunitat per impulsar la transició cap a la bioeconomia circular sobre la base de la necessitat global de recuperació i reutilització de nutrients en l'agricultura. Per a això es durà a terme un projecte innovador que impulsi la implementació de biorefineries per a la recuperació i reutilització de nutrients de fem a escala local suportat per una eina TIC de presa de decisions adaptades a potencialitats locals.