Jornada informativa de Màsters de la UdL. Curs 2020-21

Dimarts, 14 de juliol de 2020

El dimarts 14 de juliol de 2020 la Universitat de Lleida organitza una Jornada informativa de Màsters de la UdL 2020-21 per tal de donar  aconèixer l'oferta de 2n cicle de la nostra universitat pública i de qualitat, pròxima alhora que oberta al món; referent en formació, recerca i innovació; compromesa amb la cooperació per al desenvolupament i la sostenibilitat, la justícia social i la igualtat d'oportunitats, i capdavantera en producció científica i cultural en múltiples àrees de coneixement.

En la jornada, les persones interessades podran accedir a la pàgina d'informació del màsters del seu interès, informar-se dels diferents estudis, consultar les planes de cadascun d'ells i els vídeos de presentació.

A més a més, d'acord a uns horaris establerts, podrà particicipar a les sessions informatives i videoconferències amb el professorat i coordinadors dels màsters, i planteja els seus dubtes.

Els màsters que ofereix l'Escola Politècnica Superior són:

MÀSTER EN ENGINYERIA INFORMÀTICA

MÀSTER EN ENGINYERIA INDUSTRIAL

MÀSTER EN ENGINYERIA DEL CUIR

Us recordem que resta oberta la convocatòria dels Ajuts per la Promoció de l'Excel·lència als Màsters de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) per al curs 2020-21. Aquest any, donada la situació d'excepcionalitat provocada per la crisi de la covid-19, la direcció de l'EPS ha decidit augmentar els ajuts de 3 a 8 ajuts  per a la promoció per a la formació en els màsters oficials de l'Escola Politècnica Superior de la UdL i obrir-ho a alumnes no pertanyents a l'EPS.