Jornada. Xarxa d'Emprenedoria Universitària a l'EPS

IMG_2566

La Xarxa d'Emprenedoria Universitària es va posar en marxa per tal de dur a terme, de manera coordinada, accions de foment de l'emprenedoria, i de contribuir a la detecció del talent emprenedor i a la creació de vocacions empresarials en la comunitat universitària de Catalunya.

En formen part la Universitat de Barcelona (UB); la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB); la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC); la Universitat Pompeu Fabra (UPF); la Universitat Oberta de Catalunya (UOC); la Universitat Rovira i Virgili (URV); la Universitat de Girona (UdG); la Universitat de Lleida (UdL); la Universitat de Vic (UVic); l'Escola Universitària del Maresme, l'Escola Superior de Ciències de la Salut i l'Escola Universitària Politècnica de Mataró (agrupades en la Fundació Tecnocampus Mataró-Maresme, i adscrites respectivament a la UPF i a la UPC).

La Xarxa d'Emprenedoria Universitària es basa en quatre grans línies estratègiques, a partir de les quals desplega les seves actuacions:
  1. Motivar i fomentar l'esperit emprenedor de la comunitat universitària catalana
  2. Crear i impulsar idees innovadores en els projectes empresarials sorgits en l'entorn universitari,
  3. Créixer i consolidar iniciatives empresarials
  4. Generar coneixement

En aquest context, la Xarxa d'Emprenedoria Universitària va organitzar ahir una Jornada específica per a les/els alumnes (tant de Grau com de Màster) de l'Escola Politècnica Superior: SÓC EMPRENEDOR?  HO PUC SER?  APRÉN DELS QUE HO HAN ACONSEGUIT.

La Jornada, que es va enmarcar en la FESTA EPS, és va dur a terme, finalment, a la Sala de Videoconferències del CCCT del Campus de Cappont i, donada la gran afluència de públic (més de 120 alumnes inscrits) i la qualitat dels professionals que hi van participar José M. Alonso (UdL), Miquel Àngel Carnicé (PCM PONENT) i  Àlex Surroca (USE IT) , es va considerar un èxit, tant pels organitzadors com pels participants.

premsa

3 de març de 2011