Jornades d'orientació universitària de l'EPS al IES Bajo Cinca de Fraga

IES Bajo Cinca de Fraga (1)
Marga Moltó en la JOU al Colegio Salesianos Monzón

El divendres 24 de gener, l'Escola politècnica Superior (EPS) va oferir una jornada d'orientació universitària coordinada per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza dirigida als alumnes de batxillerat del Instituto Bajo Cinca de Fraga a Osca,  amb la participació de la  professora Margarita Moltó i el professor Sergio Sayago.

La jornada es va centrar en una xerrada informativa sobre les possibilitats d'estudis que ofereix l'EPS i la realització del taller:

Has sentit parlar dels chatbots, o bots conversacionals? Són programes que simulen una conversa humana. Vols crear el teu chatbot? Vols parlar amb chatbots creats per altres persones? En aquest taller tindràs l’oportunitat de crear el teu primer chatbot (amb rebot.me) i parlar amb chatbots existents.

L'activitat s'organitza sota un pla d'impuls de les vocacions científiques i tecnològiques de l'EPS que es plasma en l'organització i/o participació en diverses activitats adreçades als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius de les seves zones d'influència: la província de Lleida, les comarques de la franja i, des del curs acadèmic 2018-19, també la província de Barcelona, gràcies a la titularitat del Campus Universitari Igualada-UdL, un campus que la Universitat de Lleida té a la ciutat d'Igualada.

L'EPS compta amb un ampli Catàleg de tallers i activitats de transferència Secundària-Universitat per donar a conèixer la seva oferta formativa diferencial de Grau i Doble Grau: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera.

El passat curs acadèmic es van realitzar accions en més de 60 centres en el marc d'aquesta campanya.