Josep M. Miret, inaugura el cicle de conferències de l'exposició "Nombr3s de bona família"

Miret

Josep M. Miret, director del departament de Matemàtica i professor de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va ser l'encarregat d'inaugurar el cicle de conferències organitzades per CaixaForum al marc de l'exposició "Nombr3s de bona família". L'exposició, que es pot visitar fins al 18 de novembre a l'espai cultural de l'Obra Social La Caixa, és una mostra interactiva que pretén acostar al públic el món dels números de manera didàctica i divertida.

La resta de conferències associades a aquesta exposició seran:

Les matemàtiques al cinema Pilar Bayer, UB 10 d'octubre a les 19h Noms per a la identitat digital Anna Rio, UPC 17 d'octubre a les 19h Matemàtiques, màgia i misteri Fernando Blasco, UPM 24 d'octubre a les 19h La bellesa des de les matemàtiques: de la simetria a la proporció àuria Fernando Corbalán, DivulgaMAT 7 de novembre a les 19h Alan Turing, amb el degut respecte Ramiro Moreno, UdL 14 de novembre a les 19h Premsa 07 de setembre de 2012 diarisegre La Mañana Videos Lleida tv