Josep R. Freixanet, director executiu de GFT, protagonista de la jornada d’orientació universitària de l’EPS a l’INS Gili i Gaya

GiliiGaya-4-1024x576
Josep R. Freixanet i Magda Valls en la JOU de l'institut Gili i Gaya

Amb l’objectiu d’incentivar i motivar els joves futurs universitaris vers estudis de l’àmbit tecnològic, l’Escola Politècnica Superior dur a terme durant tot l’any diverses activitats i jornades d’orientació universitària en un gran nombre de col·legis i instituts de la província de Lleida (més informació).

La setmana passada, en el marc d’aquestes accions, l’EPS va visitar als alumnes de 1r de Batxillerat i  4t d’ESO de l’institut Samuel Gili i Gaya que tenien interès en cursar estudis de la branca informàtica. Els alumnes van poder gaudir d’una xerrada força interessant ja que la coordinadora de les titulacions d’informàtica de l’EPS, la Sra. Magda Valls va estar acompanyada del Sr. Josep Ramon Freixanet, director executiu de l’empresa GFT, que els va explicar de primera mà i des de l’àmbit de l’empresa, les magnífiques perspectives laborals de futur en aquest àmbit de coneixement concret, despertant-los l’interès, mostrant-los el gran grapat d’oportunitats que s’obren en el camp de la informàtica i animat-los a ser innovadors, perseverants i valents en la pressa de decisions.

Josep Ramon Freixanet, director executiu de l’empresa GFT, col·labora assíduament amb l’EPS que, així mateix, gaudeix d’una forta i estable relació amb l’empresa ubicada al Parc Científic i Tecnològic de Lleida. En aquests sentit, el director de l’Escola, Sr. Francesc Giné, va assistir ahir a la inauguració de l’ampliació de les oficines que la companyia tecnològica especialitzada en el sector de serveis financers té al PCiTAL. Aquesta ampliació de 700 m2 acollirà en un futur a 140 nous empleats (més informació)