L'Ajuntament de Lleida concedeix a l'EPS la "Placa de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic"

El Ple de l'Ajuntament de Lleida, en sessió de 24 de febrer de 2017, va ratificar la concessió de la "Placa de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic" a diferents institucions educatives de Lleida entre les quals es troba l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, en motiu del nostre 25è aniversari.

No obstant, per tal de formalitzar aquest premi se'ns demana que recollim el màxim nombre d'adhesions que puguin justificar la concessió d'aquest guardó. Es per això que  us convidem a que ompliu, si ho creieu convenient, el full d'adhesions per a la concessió de la Placa de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic de l'EPS, que us podeu descarregar AQUÍ

Un cop omplert el full d'adhesions adjunt el podeu fer arribar per correu postal (C/ Jaume II, 69, 25001 Lleida), e-mail (direcció@eps.udl.cat) o personalment, a la Secretaria de direcció de l'Escola Politècnica Superior de la UdL,  o bé al Servei d'Educació de la Regidoria de les Polítiques a favor de la Creativitat, la Cultura, l'Educació i els Esports de l'Ajuntament de Lleida (C/ Bisbe Torres, 2, 25002 Lleida) o el seu correu electrònic, educació@paeria.cat.

La data límit per a rebre el full d'adhesions és el proper divendres 24 de març de 2017 Us agraïm d'avant mà la vostra participació i aprofitem per saludar-vos atentament