L'EPS a la 19a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

19-nit

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va ser present en la passada edició de la 19a  Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica de Catalunya, celebrada a Barcelona el 20 de febrer i organitzat conjuntament per l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF).

La Nit de les Telecomunicacions és el punt de partida de les activitats del sector a Barcelona i la primera trobada de networking de l'any entre professionals, empreses, administració pública, associacions i institucions del sector TIC.

El president de la Generalitat, Artur Mas, va destacar el paper cabdal que juga el sector de les telecomunicacions a Catalunya, que, en un entorn marcat per la crisi econòmica, no només "creix i afegeix capacitat de competitivitat al conjunt de l'economia", sinó que, "a més, ha aconseguit ser una referència europea i mundial".

El president també va recalcar que les telecomunicacions i la informàtica han estat dels pocs sectors del país que, en aquest últims anys de dura recessió, han aconseguit "dues coses mot positives de cara al futur: més persones cotitzant a la seguretat social i més empreses". Una realitat, ha remarcat, que demostra "la capacitat de reacció i desenvolupament" que han tingut i també que "s'han fet les coses bé".

3cat24