L'EPS a la setena edició del Programa Universitat i Empresa de FemCAT

Foto Grup Guissona

Els proppassats 24,25 i 26 d'abril la direcció de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va  participar de la setena edició del Programa Universitat i Empresa. Aquest Programa té per objectiu obrir el món de les empreses al professorat universitari, mostrant el funcionament i organització de les companyies i afavorint el diàleg entre el món docent i el món empresarial.

El programa està organitzat des de FemCAT Fundació Privada d'EmpresarisFemCAT és una fundació que pretén dur a terme i donar suport a iniciatives que serveixin pel progrés de la societat catalana. Empresaris, directius i professionals agrupats amb un objectiu comú: donar un important pas endavant en els propers 10 anys, convertint Catalunya en un dels països capdavanters socialment i econòmicament, a Europa i al món.

En aquesta 7a edició del programa Universitat i Empresa es va acostar els participants a tres empreses ben diferenciades: Lamigraf, Grup Alimentari Guissona i Cafès Novell.