L'EPS aconsegueix l'Acreditació Favorable de tots els seus estudis i amb Excel·lència en els seus estudis de Grau i Màster en Enginyeria Informàtica

EPS general posterior

El passat mes de novembre vam tenir les visites dels tres comitès d'acreditació de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) per cadascuna de les branques impartides a l'Escola Politècnica Superior (Arquitectura Tècnica i Edificació, Enginyeria Informàtica i Enginyeria Industrial), juntament amb els comitès de l'agència d'acreditació internacional ASIIN per tal d'obtenir els segell europeu Euro-Inf, pel cas de les titulacions de la branca d'Informàtica, i Eur-ACE, pel cas de les titulacions de la branca d'industrial. [+ INFO]

El passat divendres es va rebre l'informe definitiu elaborat pel comitè d'AQU. Ens plau comunicar-vos que els següents estudis de Grau i Màster de l'Escola Politècnica Superior de la UdL han rebut l'ACREDITACIÓ FAVORABLE per part d'AQU Catalunya:

- Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
- Grau en Enginyeria Mecànica
- Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
- Màster en Enginyeria Industrial
.

En referència a la resolució de les titulacions de la branca Informàtica, el resultat d'AQU Catalunya ha estat ACREDITACIÓ AMB EXCEL·LÈNCIA per a les titulacions de Grau en Enginyeria Informàtica i Màster en Enginyeria Informàtica, essent aquesta  la  màxima  qualificació possible.

En aquest sentit, cal remarcar que solament el 7% del graus i el 12% dels màsters acreditats per AQU fins al moment, han obtingut aquesta  valoració d'excel·lència. De fet, el grau en Enginyeria Informàtica és el primer grau de la UdL que obté aquesta  qualificació, mentre que el màster en Enginyeria Informàtica és el segon màster de la UdL que obté aquesta qualificació.

A nivell de Catalunya l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida s'ha convertit en l'únic Centre que assoleix l'acreditació d'excel·lència en totes les titulacions d'una mateixa branca (grau i màster).

Holalleida

En compliment de la Llei de Propietat Intel·lectual, podeu trobar el pdf d'aquesta notícia al Recull de Premsa de l'Oficina de Premsa de la UdL: http://www.udl.cat/serveis/oficina/Recull-de-Premsa.html