L'EPS acull, a nivell estatal, la Junta General Ordinària de l'ASAT

IMG_1979

Avui i fins al proper 28 de novembre s'ha iniciat a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de  Lleida la Junta General Ordinària estatal de l'ASAT (Asociación Sectorial de Estudiants de Ingenieria de Edificación) amb la participació d'estudiants procedents d'universitats que s'imparteix el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, de tot Espanya:

- Universidad Politécnica de Madrid
- Universidad de Granada
- Universidad del País Vasco
- Universidad de Sevilla
- Universidad de Salamanca
- Universitat Jaume I
- Universitat Politècnica de Catalunya
- Universidad Politécnica de Cartagena
- Universitat ramon Llull
- Universidad Politécnica de Valencia
- Universitat de Lleida
.

ASAT, es la associació que ostenta la representació legítima dels estudiants matriculats en les titulacions que porten a la professió regulada d'Arquitecte Tècnic de tot l'Estat Espanyol. ASAT està composta por els representants d'estudiants de les Escoles en les que s'imparteix el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, d'universitats tant públiques com privades de tot Espanya. En l'actualitat, són vint les universitats que imparteixen aquests estudis: 20 públiques i 8 privades.

IMG_1982

El director de l'EPS, Francesc Giné, així com el coordinador del Grau en Arquitectura Tècnica, Gabriel Pérez, Teresa Parache, en representació del Servei d'Informació i Atenció Universitària de la UdL, i les alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica de l'EPS de la UdL, Núria González i Javiera Acuña, han estat els encarregats de rebre la presidenta d'ASAT, Ariane González i a la resta de participants en aquesta Junta General Ordinària.

Tot seguit els partcipants han iniciat la seva primera reunió de treball.

IMG_1985

CARTELL ASAT