L’EPS acull la 46a. Assemblea General Ordinària de la RITSI

Ahir l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va acollir la 46a. Assemblea General Ordinària de la RITSI, reunió d’Estudiants d’Enginyeries Tècniques i Superiors en Informàtica a nivell estatal, prèvia al VIII Congres estatal RITSI que es desenvoluparà el 17 de març a Fira de Sabadell.

L’associació, creada l’any 1992 i d’àmbit estatal, té per objectiu la representació dels estudiants d’Enginyeries en Informàtica. Hi estan representades 64 universitats i 60.000 estudiants.

A la trobada hi van assistir el president de RITSI, Juan Ramón Palomino; el director de l’Escola Politècnica Superior, Francesc Giné de Sola, la vicerectora d’Estudiants de la UdL, Neus Vila i l’alcalde de Lleida, Àngel Ros.