L'EPS acull la fase local de la 56a Olimpiada Matemàtica Espanyola

índegregreex
Els participants en el moment de realització de la prova

Els dies 13 i 14 de desembre de 2019, l'Escola Politècnica Superior del campus de Cappont de la Universitat de Lleida va acollir la 56a Olimpíada Matemàtica Espanyola, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques amb el suport de l’Institut Màrius Torres, el Vicerectorat d’Estudiants, el Departament de Matemàtica i l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

12 alumnes Batxillerat van presentar-se a les proves que es van desenvolupar el divendres i el dissabte a l'aula 2.13 de l'Edifici Polivalent del campus de Cappont.

En aquesta primera fase tots els participants van realitzar una prova integrada per preguntes curtes. El concurs es va celebrar simultàniament a les quatre seus catalanes (Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona).

Finalment cal destacar que els guanyadors tindran la possibilitat d'acudir representant a Espanya a l'Olimpíada Internacional de Matemàtiques – IMO (San Petersburg del 8 al 18 de juliol de 2020), i a l'Olimpíada Iberoamericana que l'any passat va tenir lloc a Mèxic al setembre.