L'EPS acull la reunió de treball del Minor Internacional Global Acting in ICT

Avui i demà, 4 i 5 de març de 2020, l’Escola Politècnica Superior acull les jornades de treball i preparació per abordar el nou curs acadèmic del Minor Internacional Global Acting in ICT, endegat amb gran èxit aquest mateix curs acadèmic.

Aquest Minor Internacional és una especialització formada per 5 mòduls diferents de 3 setmanes de duració cadascun i que es cursa a cadascuna de les diferents institucions participants (PXL University of Applied Sciences and Arts (Bèlgica), Fontys Hogeschool (Paisos Baixos), University of Applied Sciences Upper Austria (Austria), Belgium Campus (Sudàfrica) i l’EPS de la Universitat de Lleida), de forma que els estudiants es poden desplaçar físicament a cadascun dels llocs, o poden cursar-ho a distància des del seu lloc d’origen. Els estudiants que hi poden accedir són els estudiants del 4art curs del Grau en Enginyeria Informàtica que cursen la Menció de Tecnologies de la Informació.

En la primera edició, la UdL va realitzar el seu mòdul del 16 de setembre al 4 d’octubre amb 5 estudiants holandesos i belgues i 4 de la UdL. Els alumnes van cursar el mòdul en User Experience, ofert pels professors Toni Granollers i Rosa Gil, reconeguts experts internacionals en aquest àmbit.

En aquestes sessions prèvies de preparació per al curs 2020-21 hi participen:

• Ineke Huyskens, Casper Schellekens, and Mark de Graaf (Fontys Hogeshool)
  • Christina Huber-Beran and Stephan Selinger (University of Applied Sciences of Upper Austria)
  • Enrico M. Jacobs (Belgium Campus)
  • Johan Cleuren and Nele Custers (PXL University of Applied Sciences and Arts)
  • Toni Granollers, Rosa Gil, Cristian Solé (University of Lleida – Politechnic School)

Els objectius principals de la reunió són, d’una banda, l’anàlisi i avaluació a fons del Minor 2019 i, d’altra banda, la planificació i organització (continguts, metodologia, documentació, retroalimentació entre els mòduls, etc) del Minor 2020.