L'EPS al Campus Jove Itinera de la UdL

Podeu formalitzar la vostra inscripció fins al 7 de juny de 2022

Ja arriba el Campus Jove Itinera a la UdL. L'estiu és per descansar, però també és per descobrir, estar en contacte amb altres joves, conèixer persones diferents i fer una activitat engrescadora.

Ara et toca a tu. Mira la llista de cursos, pensa què t'agradaria aprendre... Potser trobaràs una nova afició o potser et fa plantejar el teu futur universitari. Atreveix-te, llança't i vine al Campus Jove d'aquest estiu. Esperem veure la teva rialla.

Els cursos vinculats a les titulacions ofertes a l'Escola Politècnica Superior són:

Energia en els edificis. Com la simulació i la realitat virtual ajuden la sostenibilitat.

Álvaro de Gracia

4t ESO / BTX / CFGS   Inscriu-te

Programació amb Arduino i disseny de circuits, fes els teus projectes realitat.

Conèixer bones pràctiques de programació amb Arduino i l’electrònica bàsica per resoldre qualsevol projecte (control d’accés mitjançant un sensor de distància, un servomotor i dos LED’s)

Tomàs Pallejà Cabré

BTX   Inscriu-te

La química en els objectes i entorn del dia a dia  Campus d’Igualada

Podràs conèixer i treballar en un laboratori químic. Faràs experiments relacionats amb aspectes del nostre entorn quotidià i així adquiriràs habilitats en el maneig del material de laboratori.

Rosa Cuadros i Rosa Cantero

3r i 4t ESO / BTX / CFGS   Inscriu-te

Com funciona això de la impressió 3D?

Descripció pràctica i entenedora de les possibilitats de disseny i impressió de peces de 3D, tot experimentant amb diverses impressores 3D.

Jordi Palacín

BTX / CFGS    Inscriu-te

Anàlisis d'eficiència energètica d'edificis emprant eines de simulació i realitat virtual

Coneixes quin és el consum energètic d’un edifici? Et donarem eines per comprendre la importància de l’energia pel desenvolupament econòmic i tenir un consum responsable.

Álvaro de Gracia

4t ESO / BTX / CFGS    Inscriu-te

Vols aprendre les eines bàsiques per al processament de dades amb MATLAB?

Creació amena estructures algorítmiques bàsiques, orientades al maneig de dades, càlculs i representació utilitzant MATLAB.

Josep Lluís Lérida Monsó

3r i 4t ESO / BTX / CFGS    Inscriu-te

Enginyer@s 4.0 - Informàtica i organització industrial   Campus d’Igualada

Descobreix l’enginyer@ que portes dins i posa’t a prova programant, organitzant i dissenyant. Cada dia resoldrem un repte relacionat amb l’enginyeria informàtica (programació i creació de webs), organització industrial (indústria 4.0: elèctrònica i impressió 3D) i logística.

Grau Baquero Armans

3r i 4t ESO / BTX   Inscriu-te

Per inscriure't al Campus Jove Itinera, cal omplir la fitxa que s'obre en clicar "Inscriu-te" en cada un dels cursos. Trobaràs la totalitat dels cursos a  "Cursos disponibles".

Informació:

Nivell dels cursos:   3r, 4t d'ESO; 1r i 2n de Batxillerat; CFGS