L'EPS amb l'Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics

L’Organització de les Nacions Unides (ONU) ha declarat el 2019 l'Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics amb el propòsit de celebrar la gènesi i el desenvolupament de la taula periòdica des del descobriment del sistema periòdic de Dmitri Mendeléiev, ara fa cent cinquanta anys. Amb aquesta celebració, es pretén, també, donar a conèixer el paper de la química en la cerca de solucions a reptes mundials, com ara el desenvolupament sostenible, el futur d’una energia neta, l’alimentació o la salut.

Aquesta fita s'inicia el dimarts 5 de febrer amb la inauguració oficial a la Sala Ovidi Montllor de l'Institut del Teatre a Barcelona.

L'Escola Politècnica Superior (EPS), que ofereix en el seu Campus d'Igualada el grau en Enginyeria Química vol animar-vos a participar en alguna de les activitats programades per commemorar aquest Any Internacional (conferències, exposicions, espectacles, col·loquis, ...)

Us animeu?