L'EPS col·labora en el 2n Concurs d'Idees en Estalvi i Eficiència Energètica de Lleida

El concurs està coorganitzat per l'Ajuntament de Lleida i el Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Lleida

Els Enginyers Industrials o titulats en Enginyeria Industrial poden, fins al 28 de febrer de 2019 presentar les seves propostes a la 2a edició del Concurs d'Idees en Estalvi i Eficiència Energètica coorganitzat per l'Ajuntament de Lleida i el Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Lleida, amb l’objectiu de promocionar els temes referents a l’eficiència energètica i/o la generació d'energia.

Conscients de la importància de l'aprenentatge, experimentació i desenvolupament d'aquestes tecnologies i amb la finalitat principal de ser un trampolí per al desenvolupament de projectes i actuacions relacionades amb l’eficiència energètica i/o la generació d'energia a la ciutat de Lleida, la convocatòria d'aquest any comptarà amb la participació de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, com a membre del jurat del Concurs d'Idees.

El premi consisteix en la contractació del projecte executiu i la direcció d’obra de la idea guanyadora.

Podeu consultar les bases del concurs a https://www.eic.cat/promocio/e_agenda_lle/Bases_concurs.pdf