L'EPS col·labora i dona suport al projecte artístic-científic "The Zero-Gravity Band"

El projecte, creat per Albert Barqué-Duran i Marc Marzenit, es va presentar ahir al Sonar +D

DfofqgnX4AAsn9l
D'esqueerra a dreta, Francesc Giné, Albert Barqué-Duran, Marc Marzenit i Magda Valls

El passat divendres 18 de maig l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va acollir el col·loqui “Art, ciència i tecnologia: el futur de la producció artística i la percepció estètica més enllà del planeta terra”, organitzat per la Fundació Quo Artis, la pròpia EPS i el Consell Social de la UdL.

Doncs bé, el productor i enginyer musical Marc Marzenit i el doctor en Ciències Cognitives, investigador a Londres i artista Albert Barqué-Duran, tots dos de Mollerussa, van presentar ahir aquest projecte artístic-científic The Zero-Gravity Band (TZGB) al Sónar+D que es realitza a Barcelona.

L'Escola Politècnica Superior de la UdL, com a entitat col·laboradora en el projecte, va participar-hi representada pel seu director, Francesc Giné i la cap d'estudis, Magda Valls; També hi van col·laborar l'Eurecat, l'Escola Superior de Disseny de Barcelona i l'Ajuntament de Mollerussa.En aquest enllaç podeu visionar el vídeo de presentació: https://t.co/QpfRZWTEhz

FUNDACIÓ QUO ARTIS

SONAR 2018 +D