L'EPS convidada al Programa Soroll Lleida, de SER Radio

Gabriel Pérez i Rosa M. Gil van parlar de tecnologia i vocacions tecnològiques

Ahir, Gabriel Pérez, sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'Escola Politècnica i Rosa M. Gil, professora de l'Escola i membre del grup de recerca de la UdL GRIHO (Interacció persona-ordinador i Integració de Dades) van ser els convidats al programa Soroll Lleida de la cadena SER Radio Lleida, presentat i dirigit per la periodista Maricel Benabarré, per parlar del taller de biosensors  Scalextric InMind que es va poder veure aquest passat cap de setmana a la Nit Europea de la Recerca de Lleida.

De forma més genèrica, també van parlar de com l'EPS treballa per tal d'incentivar les vocacions tecnològiques entre jovent de les nostres contrades i Igualada, organitzant i participant en una gran quantitat d'activitats com ara la FIRST LEGO League, el Mercat de Tecnologia, el Dia de la Ciència al Carrer o la Jornada Per què no puc fer-ho? entre altres (Més informació). Aquest fet és molt important per que tots els estudis laborals indiquen un elevat dèficit de treballadors TIC per als propers anys, fet que suposa i suposarà grans oportunitats laborals per al jovent que estigui format en aquests àmbits tecnològics.