L’EPS de la UdL acull la reunió anual de l’Agencia Internacional de l’Energia

Del dia 24 al 26 d’abril és celebra a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i coordinat pel Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent, el 4rt workshop del grup de treball ECES Annex 30 de l’Agència Internacional de l’Energia (www.eces-a30.org). El 3rd Workshop es va celebrar el 2016 a Tokyo (Japó).

El 26 d’abril es realitzarà una sessió conjunta amb investigadors espanyols i amb membres del grup de treball d’emmagatzematge d’energia tèrmica del EERA – European Energy Research Aliance (www.eera-set.eu) a la Sala Víctor Siurana de l’edifici de Rectorat de la UdL.

IMG_4661

L’objectiu principal de l’Annex 30 és fomentar la implantació de sistemes d’emmagatzematge d’energia tèrmica i avaluar el seu potencial pel que fa a la mitigació de CO2 i gestió d’energia tèrmica rendible. En última instància, l’annex 30 te com a objectiu crear una metodologia per determinar els indicadors clau de rendiment de sistemes d’emmagatzematge d’energia tèrmica. Aquest enfocament integral es centrarà en 4 sectors: indústria, aplicacions de centrals elèctriques, edificis no residencials i transport.