L'EPS en el record: campanya de recuperació de fotografies històriques

Al 2016 l’Escola Politècnica Superior  de la Universitat de Lleida va complir 25 anys, un aniversari que va comptar amb un programa commemoratiu que va incloure diverses activitats com ara l’edició d’un recull fotogràfic de l’Escola.

Aquest fet va constatar que, malauradament, no es disposa de moltes imatges dels primers anys de vida del centre, tot i fer una crida interna a PDI i PAS per què busquessin al fons dels seus calaixos.

Per això creiem adient endegar una campanya de recuperació de fotografies amb l’objectiu de completar un fons fotogràfic que reculli tant esdeveniments rellevants com activitats quotidianes que reflecteixin la vida universitària des de la creació de l’Escola al 1991, fins a l'actualitat l'EPS en el record.

Si ets un antic alumne o professor o simplement vas assistir a algun acte i disposes de fotografies relacionades amb qualsevol aspecte relatiu a l’Escola, bé per vinculació de l'activitat, persones retratades o localització de l'escena, t'agrairíem la teva col·laboració!

El material fotogràfic es cedirà de manera temporal per a la seva digitalització i posterior devolució als seus propietaris. El lliurament pot realitzar-se a través de les següents vies:

• Presencial: al despatx del Tècnic de suport a la Direcció de l’EPS – Despatx 0.12
  • Postal: Direcció EPS, Escola Politècnica Superior, c/ Jaume II, 69, Campus de Cappont. 25001,Lleida.
  • Telemàtica: mitjançant correu electrònic o WeTransfer a l'adreça info@eps.udl.cat amb l’assumpte “Imatges històriques”

Tot i tractar-se principalment d’una acció de recuperació d’imatges fotogràfiques també estaríem encantats de poder recuperar vídeos o qualsevol altre material imprès o audiovisual relacionat amb l’EPS.

En cas de dubte, les persones interessades poden contactar al telèfon 973 70 27 58

Moltes gràcies per endavant!