L'EPS, escenari d'una demostració de VEX Robotics Competition

IMG_1560

El passat dijous l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va rebre la visita de VEX Robotics Competition (VRC). VEX Robotics ofereix als estudiants d'universitat (18-23 anys) una plataforma per acostar-se de manera lúdica i divertida a la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM). Els estudiants, amb l'orientació d'un mentor, col· aboren per a construir robots innovadors i per superar un repte a nivell competició. A més, VEX Robotics fomenta i desenvolupa competències acadèmiques i personals.

VEX Robotics s'ha convertit en una dels majors competicions de robòtica del sistema educatiu nord-americà i està en plena expansió a tot el món. Aquest sistema és molt popular i interessant per als programes d'enginyeria i matemàtiques i la seva expansió a Europa està encara en la seva fase incipient. Per això des de l'Associació de Robòtica de Competició Espanyola, va voler fer difusió d'aquesta activitat a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, amb l'objectiu de donar a conèixer entre el seu estudiantat aquesta competició i fomentar la robòtica, la tecnologia i la ciència a l'universitat.

IMG_1565