L'EPS habilita una doble titulació innovadora amb la Universitat Rovira i Virgili d'Arquitectura Tècnica-Arquitectura

74634

El proper curs 2015-16 l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) posa en funcionament un projecte acadèmic innovador en l'àmbit del Grau en Arquitectura Tècnica. +

Aquesta proposta docent es concreta en la configuració d'un itinerari formatiu a través del qual un estudiant del Grau d'Arquitectura Tècnica de la UdL podrà incorporar-se, via simultaneïtat d'estudis o bé una vegada finalitzat els seus estudis, al tercer curs del Grau d'Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i completar la formació d'un segon títol (Tronc Comú Interuniversitari).

Professionalment es tracta d'una aposta innovadora i potent, que garanteix millors capacitats d'ocupabilitat pels estudiants. En aquest sentit, s'ha de recordar que en l'actualitat els arquitectes i arquitectes tècnics intervenen en el mateix procés: el procés constructiu d'edificis i d'altres equipaments i infraestructures urbanes. Concretament, l'arquitecte tècnic se'l forma per "dirigir l'execució" de l'edifici o de la construcció, així com el seu "manteniment i rehabilitació" posteriors, mentre que l'arquitecte ha estat format fonamentalment per "dissenyar" i "projectar" l'edifici o la construcció.

Amb aquesta proposta de l'EPS els estudiants podran assolir dues carreres universitàries que sumen sinergies professionalitzadores i obren, certament, noves perspectives laborals.

Més informació a la web http://www.eps.udl.cat/estudis/ArquitecturaTecnica-Arquitectura.html o bé contactant directament amb el cap d'estudis d'Arquitectura Tècnica: capest.etim@eps.udl.cat

001IBKLQ