L'EPS i GFT ofereixen aquest estiu un curs gratuït en tecnologia Mainframe

A més, el curs inclou la possibilitat d’incorporació directa a GFT Lleida

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) i GFT IT Consulting organitzen aquest estiu  un curs gratuït en tecnologia Mainframe amb la possibilitat d’incorporació directa a GFT Lleida.

Si ets estudiant de darrer curs o acabes de finalitzar els teus estudis i vols desenvolupar la teva carrera professional dins el món TI, GFT IT Consulting et dóna la mà per aconseguir-ho ja que aquesta formació pot fer que iniciïs la teva carrera professional dins d’un equip multidisciplinari i a nivell internacional, on podràs adquirir nous coneixements treballant amb experts TI.

El curs, totalment gratuït, es desenvoluparà a l’EPS (aula per confirmar) del 27 d’agost al 7 de setembre de 2018; de dilluns a dijous de 9.00h a 18.30h (1 hora per dinar) i els divendres de 9.00h a 15.00h

Per formalitzar la inscripció al curs cal enviar, abans del 12 de juliol de 2018, un e-mail amb el CV a CareerIberia@gft.com a la atenció de Marta López i com a motiu del correu ficar “CURS ESTIU UDL-GFT”. Des de GFT es contactarà directament amb la persona interessada per gestionar la seva inscripció.

Es prioritzaran currículums d’estudiants interessats en fer la Formació Dual a la UdL i de carreres relacionades amb el sector TI.

Places Limitades.

ANIMA’T I INSCRIU-TE!