Sabem que el curs escolar 2019-20 ha estat excepcional! La crisi del coronavirus us ha impedit un normal desenvolupament del curs i una òptima preparació de la selectivitat.

És per això que des de l'Escola Politècnica Superior us volem felicitar per haver superat un curs tan complicat!

Ara és el moment de la preinscripció universitària i sabem que molts de vosaltres no us acabeu de decidir entre diferents opcions, diferents universitats, teniu dubtes concrets sobre plans d'estudi, de com seran les classes, etc.

Si teniu algun dubte d'última hora, us volem ajudar a solucionar-ho. L'EPS inicia un nou servei d’atenció personalitzada per videoconferència adreçat a possibles futurs alumnes universitaris que tinguin algun dubte associat a l'EPS i els seus estudis.

Empleneu aquest formulari i contactarem amb vosaltres per realitzar la videoconferència: https://forms.gle/doyDrEyGNhUG48Ac9

A més a més, en aquest enllaç trobareu les FAQs relacionades amb l'Escola Politècnica Superior i els seus estudis: FAQS EPS