L'EPS lliura els ajuts a l'excel·lència per a estudiants de màster

3 beques valorades en 3.705€ per estudiants que vulguin continuar cursant una titulació de màster a l’EPS

IMG_5394
D'esquerra a dreta: A. Castell, A. Carrobé, M. Valls, E. Torres, JL. Lérida, P. Franciszek, M. Grau i F. Giné

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) concedeix anualment tres beques d’excel·lència per a estudiants de grau que vulguin continuar cursant una titulació de màster a l’Escola: el Màster en Enginyeria Informàtica o bé, el Màster en Enginyeria Industrial.

L’objectiu d’aquests ajuts és el de promoure la formació en Màsters Oficials per aquells estudiants de l’EPS que hagin demostrat un millor rendiment acadèmic en els seus estudis de grau.

L’ajut consisteix en una beca per un valor igual al de 30 crèdits ECTS de màster, es a dir per un import de 1.235,10€ cadascuna.

La corresponent comissió avaluadora va decidir atorgar la beca d’Excel·lència als màsters de l’EPS per al curs 2017-18 als estudiants:

• Eduard Torres Montiel, graduat en Enginyeria Informàtica
  • Ariadna Carrobé Montalvo, graduada en Enginyeria Mecànica
  • Piotr Franciszek Szoldra, graduat en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

El dimarts 31 d’octubre, s’organitzà un acte públic de lliurament d’aquestes beques on el director de l’EPS, Francesc Giné, acompanyat per les dues Caps d'Estudi, Magda Valls (branca informàtica) i Maite Grau (branca industrial i arquitectura) i els coordinadors dels estudis de Màster, Josep Lluis Lerída (Màster en Enginyeria Informàtica) i Albert Castell (Màster en Enginyeria Industrial) van lliurar personalment als alumnes la beca aconseguida.