L'EPS molt present a la prèvia de la Nit Europea de la Recerca

Es realitzà a l'Orfeó Lleidatà en el marc de l'Obert del Centre Històric

DnoyoDZXoAEpaSH
Inauguració de l'Obert del Centre Històric i la prèvia de la Nit Europea de la Recerca

Aquest passat cap de setmana i en el marc de l’Obert del Centre Històric es va donar el tret de sortida a la Nit Europea de la Recerca (Researchers' Night) que se celebrarà els dies 28 i 29 de Setembre amb l'objectiu principal d'apropar la ciència, la recerca i la tecnologia a la ciutadania.

Durant aquest cap de setmana previ de la Nit Europea de la Recerca, a l’Orfeó Lleidatà es van desenvolupar unes jornades prèvies, avantsala del gran esdeveniment;  Una sèrie d'activitats i xerrades que han permès escalfar motors per a la Nit Europea de la Recerca i que s'han realizat en el marc de les activitats programades en l'Obert del Centre Històric.

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va ser-hi present: la Dr. Luisa F. Cabeza, professora de l’EPS i cap del grup de recerca GREia, va inaugurar les activitats prèvies de la Nit de la Recerca juntament amb el president de l'Orfeó Lleidatà, el Sr. Antoni Soliva i l'Alcalde de Lleida, el Sr. Fèlix Larrosa; El Dr. Alvaro de Gracia va oferir la xerrada De Gran Vull ser Investigador! i l’EPS va muntar el taller Scalextric InMind, taller de Biosensors.

Cal recordar que el proper cap de setmana es realitzarà la Nit Europea de la Recerca (Researchers' Night). Les activitats són gratuïtes però el registre als tallers és obligatori ja que les places són limitades. El registre es pot fer a través de la pàgina web http://researchersnight.udl.cat.