L'EPS, molt present al futur Campus Universitari d'Igualada-Universitat de Lleida

UDL_CampusIgualada_010917
Assistents a la presentació. Foto: UdL

El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont; el rector de la UdL, Roberto Fernández i  l'alcalde d'Igualada, Marc Castells, van escenificar la setmana passada la creació del futur Campus Universitari d'Igualada-Universitat de Lleida (UdL).

Aquest projecte reagruparà en dos fases -una de transició fins al 2020 i una posterior de consolidació els anys següents- els estudis universitaris que actualment s'imparteixen a la ciutat d'Igualada en les estructures de la UdL, tot ampliant instal·lacions i sumant nous títols oficials i de formació contínua.

El projecte té com a pilars bàsics estratègics, d'una banda, l'àmbit de l'enginyeria i la tecnologia i, d'altra banda, el de la salut.

En aquest nou campus, l’Escola Politècnica Superior hi jugarà un paper destacat ja que assumirà alguns dels projectes del campus d'Igualada: el més immediat serà la incorporació del Grau en Tècniques Computacionals i Aplicacions Digitals; el curs 2018-2019, el Grau d’Enginyeria de l'Organització, Logística i Gestió  Industrial i es sumaran als actuals estudis oficials (Grau en Enginyeria Química-UPC, i màster en Enginyeria del Cuir-UPC).

Amb la nova oferta d’estudis es calcula que es passi dels prop de 400 estudiants actuals a superar el miler.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL