L'EPS mostra unes bones dades generals de matriculació en els seus estudis de grau

Al campus de Lleida s'assoleix el 100%, mentre que al campus Igualada la matricula cau al 50%

Un cop finalitzats els períodes ordinaris de matrícula l'Escola Politècnica Superior (EPS) obtè, aquest curs 2018-19, unes bones dades de matricula pel que fa als seus estudis de grau. El percentatge total de matrícula s'eleva a un 84%. Cal tenir en compte que aquest és el primer curs que l'EPS assumeix la titularitat dels estudis d'enginyeria del Campus Igualada-UdL i aquest primer any de matriculació no s'ha aconseguit els resultats desitjats.

Per contra, les titulacions de grau de l'EPS a Lleida han assolit, pràcticament, el 100% de matriculacions ja que s'oferien 240 places i s'han matriculat 239 alumnes, essent la millor matrícula de grau dels darrers anys.

En nombre total cal destacar que l'EPS augmenta en 56 alumnes el total de matriculats en totes les seves titulacions de grau (l'any passat s'hi van matricular 236 nous alumnes). Aquests 292 alumnes s'organitzen en les diferents titulacions tal i com es mostra a la taula adjunta.