L'EPS ofereix als seus alumnes un Curs de Certificació NSE4 Fortinet, en col·laboració amb SEMIC i Fortinet

La UdL es converteix en la primera universitat catalana a formar part del Security Academy Program de Fortinet

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), en col·laboració amb SEMIC i Fortinet, oferirà aquest curs 2021-22 una formació específica per a tècnics en Ciberseguretat, essent la UdL la primera universitat catalana a formar part del Security Academy Program de Fortinet. El programa Fortinet Security Academy inclou 8 nivells de certificacions abastant des de la formació tècnica sobre productes de ciberseguretat fins a la formació avançada basada en solucions i els seus professionals es troben entre els perfils laborals més demandats actualment en el sector IT.

De la mà de SEMIC, proveïdor global de IT de la UdL i Advanced Partner de Fortinet, aquest acord permetrà a alumnes de l'ambit informàtic de l'escola obtenir la certificació NSE 4 Network Security Professional del Fortinet Security Academy Program (FSAP), i acreditar-se com a professionals de seguretat en xarxes.

La primera edició d’aquest programa serà impartida per l'equip d'experts en seguretat de SEMIC liderat per Jordi Solé, Enterprise Systems Business Development Manager de SEMIC, i tindrà lloc els dissabtes dels mesos de novembre i desembre de 2021 (de 9.00h a 14.00h).  El preu aproximat en el mercat d’aquesta formació, incloent drets d’examen, és de 500€. El conveni signat per la UdL amb l’empresa FORTINET permetrà als alumnes de l’EPS accedir a la formació i els drets d’examen per un import total de 60€.

Per poder matricular-se en aquest curs cal tenir coneixements bàsics de xarxes. El curs està destinat a alumnes i ex-alumnes de les titulacions:

• Grau en Enginyeria Informàtica
  • Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació
  • Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE
  • Màster en Enginyeria Informàtica
  • Enginyeria Informàtica (2n cicle)
  • Enginyeria Tècnica  Informàtica de Sistemes
  • Enginyeria Tècnica Informàtica de Gestió

També es podran matricular membres de la Unitat de Sistemes d'Informació i Comunicacions de la UdL

El nombre màxim de places en aquesta primera edició és de 16. En cas de rebre més sol·licituds de matricula que nombre de places, es prioritzarà la matricula per nombre de crèdits cursats i nota d’expedient.

Estem preparant amb SEMIC una xerrada informativa (s’informarà properament a les nostres xarxes socials).

Els alumnes interessats cal que ompliu aquest FORMULARI D'INSCRIPCIÓ. Si finament sou acceptats al curs contactarem amb vosaltres per realitzar la matrícula definitiva.

Esperem que trobeu interessant aquesta nova iniciativa.

Per qualsevol dubte contacteu amb el cap d’estudis a través del correu eps.capestudistic@udl.cat.