L'EPS ofereix un taller d'experimentació química als alumnes de l'Escola Ramon Castelltort i Miralda

D1C3OyzX0AAc1B9
Boris Lliona, alumne del GEI enacrregat del taller de programació scrath

Ahir, 6 de març, els alumnes d'educació infantil de l'Escola Pare Ramon Castelltort i Miralda d'Igualada han participat en un Taller d'Experimentació Química a càrrec de la professoraMª Dolors Borràs i l'estudiantat Cristina Paloma del Grau en Enginyeria Química de l'EPS del Campus Igualada.

Aquest taller s’emmarca en el conjunt d’activitats de promoció de vocacions científiques i tecnològiques desenvolupades per l'EPS amb l’objectiu d’endinsar als alumnes d’infantil a descobrir la ciència mitjançant diversos tallers experimentals. En aquests tallers es pretén estimular els sentits, conèixer l’experimentació directa, oferir diferents possibilitats de descobriment, aprendre qualitats d’alguns elements del nostre entorn i descobrir les diferents sensacions i experiències.

Per tant, els infants s’inicien en el procés científic mitjançant tallers experimentals on es treballen conceptes com: la massa, el pes, la solubilitat i la densitat amb diferents líquids i objectes per descobrir el món que els envolta d’una forma lúdica i atractiva fomentant la seua autonomia.