L'EPS ofereix una Jornada d'Orientació Universitària en el marc del Mercat de Tecnologia a l'Institut d'Aran (Vielha)

ínwefwefex
Ariadna Carrobé al taller d'escanner 3D

Avui, dimecres 27 de març, l'Escola Politècnica Superior ha ofert  una jornada d'orientació universitària als alumnes de l'Institut d'Aran, a Vielha  coordinada per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

La jornada s'ha desenvolupat a partir d'una xerrada sobre la generació de vocacions científiques i, posteriorment un taller d'Escanner 3D a càrrec dels alumnes de l'EPS Ariadna Carrobé i Marc García. Aquest JOU s'ha organitzat en el marc del Mercat de Tecnologia que organitza l'EPS.

El Mercat de Tecnologia (MdT) és una gran exposició de treballs de tecnologia realitzats per alumnat de secundària de tota la demarcació de Lleida. Cada any mou al voltant de 1.500 alumnes entre visitants i expositors i un centenar de professors. Per complimentar aquesta gran exposició, es preparen tallers, exposicions i demostracions paral·leles. El MdT és una gran oportunitat d’ampliar i consolidar les sinergies entre la UdL i l’alumnat i professorat de secundària.

Des de l'any 2015 l'EPS també ha implementat el Mercat de Tecnologia a les contrades del Pirineu i ja s'ha realitzat a Tremp, Vielha i La Pobla de Segur. Aquest curs acadèmic 2018-19 l'EPS ha iniciat el Mercat de Tecnologia dels Pirineus amb aquesta activitat a l'Institut d'Aran.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (correu electrònic, WhatsApp-638 086 190, Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!