L'EPS ofereix una xerrada d'orientació universitària als alumnes de l'Institut d'Alcarràs

En el marc de la campanya de promoció difusió dels estudis de Grau i Doble Grau de l'Escola Politècnica Superior, el passat divendres 17 de novembre el sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'Escola, el Sr. Gabriel Pérez va oferir una xerrada d'orientació universitària als alumnes de 1r i 2n curs de batxillerat tecnològic de l'Institut d'Alcarràs.

Aquesta ha estat la primera d'aquestes xerrades que endega les accions de comunicació que dur a terme l'EPS cada any amb l'objectiu de donar a conèixer de primera la mà la seva oferta formativa diferencial als nois i noies dels col·legis i instituts de les comarques de Ponent, la Franja i el Pirineu: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera.

El passat curs acadèmic 2016-17 es van visitar més de 40 centres en el marc d'aquesta campanya. Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o simplement voleu que vinguem al vostre centre a fer una xerrada informativa de la nostra oferta docent, o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, sigui quina sigui la vostra necessitat podeu contactar amb nosaltres i en parlem:

- Telèfon: 973 70 27 58

- WhatsApp: 638 086 190