L'EPS organitza el Mercat de Tecnologia a l'Institut de Tremp

Ahir, dijous 25 d'abril, l'Escola Politècnica Superior va viatjar fins a Tremp per oferir als alumnes de l'Institut de Tremp una nova edició del Mercat de Tecnologia sota la coordinació per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

Des de l'any 2015 l'EPS va implementar el Mercat de Tecnologia que tradicionalment organitza a la ciutat de Lleida (aquest any es realitzarà el 14 de maig) a les contrades del Pirineu. En aquests darrers anys s'ha ofert a Tremp, Vielha, La Pobla de Segur i Pont de Suert.

La jornada s'ha desenvolupat a partir d'una xerrada informativa sobre l'oferta de l'EPS en estudis de graus, dobles graus internacionals i màsters a càrrec del sotsdirector de relacions internacionals del centre, Cristian Solé;  Posteriorment els alumnes de l'EPS Maria Massot i Marc García han desenvolupat un taller d'Escànner 3D adreçat als alumnes de batxillerat i CFGS.

El Mercat de Tecnologia (MdT) és una gran exposició de treballs de tecnologia realitzats per alumnat de secundària de tota la demarcació de Lleida. Cada any mou al voltant de 1.500 alumnes entre visitants i expositors i un centenar de professors. Per complimentar aquesta gran exposició, es preparen tallers, exposicions i demostracions paral·leles. El MdT és una gran oportunitat d’ampliar i consolidar les sinergies entre la UdL i l’alumnat i professorat de secundària.